W obrębie UE oferujemy bezpłatną dostawę i bezpłatną wysyłkę zwrotną. Powyżej określonej wartości zamówienia, darmowa wysyłka dotyczy również krajów spoza UE. Koszty wysyłki dla Twojego dywanu są automatycznie wyświetlane w koszyku po wprowadzeniu kraju.
Dostawa na terenie UE i krajów położonych blisko UE trwa zazwyczaj od 1 do 4 dni roboczych. Poza UE może to trwać dłużej.
Jeśli chcesz zwrócić nam dywan, skontaktuj się z nami osobiście, dzwoniąc pod numer +49 40 334 600 873 lub wysyłając wiadomość e-mail na adres [email protected]. Następnie wyślemy Ci znaczek do paczki lub zorganizujemy odbiór przesyłki z Twojej siedziby.
. Alternatywnie można również tutaj Zarządzaj swoim zamówieniem i poproś o etykietę zwrotną w ciągu 31 dni.Wysyłka zwrotna zamówiona za pośrednictwem Nain Trading jest bezpłatna dla klientów w obrębie UE. Wszystkie informacje oraz etykietę zwrotną otrzymasz drogą mailową.
.
Informacje na temat kosztów wysyłki zwrotnej dla innych krajów poza UE można znaleźć tutaj.
Jeśli w rzadkim przypadku dywan zostanie uszkodzony podczas dostawy, prosimy o poinformowanie przewoźnika o ewentualnym uszkodzeniu bezpośrednio przy dostawie i udokumentowanie szkody. Następnie należy poinformować nas bezpośrednio telefonicznie: +49 40 334 600 873 lub mailowo na adres [email protected]. Następnie omówimy z Państwem dalsze postępowanie.
Proszę użyć równoważnego opakowania ochronnego, aby zabezpieczyć dywan podczas transportu.
.Zwrot towaru, powinien być szybki i bezproblemowy. Po odebraniu zwrotu, jego dotarcie do naszego magazynu zajmuje zazwyczaj 3 - 4 dni robocze. Po otrzymaniu zwrotów są one dezynfekowane, a następnie nasi wykwalifikowani pracownicy magazynu sprawdzają, czy dywan został zwrócony w takim stanie, w jakim go wysłaliśmy. Po zakończeniu zwrotu wyślemy potwierdzenie na Twój adres e-mail. Zwroty są zazwyczaj dokonywane na Twoje konto w ciągu 1 - 3 dni bankowych od otrzymania potwierdzenia, w zależności od sposobu zapłaty za zamówienie. W przypadku, gdy jako metodę płatności wybrali Państwo fakturę za pośrednictwem Klarna, zalecamy kontakt z Klarna i zgłoszenie zwrotu, aby nie musieli Państwo wydawać pieniędzy.
.W zależności od miejsca zamieszkania oraz wielkości i wagi paczki, firmy wysyłkowe używane do dostarczenia zamówienia mogą się różnić. Zawsze jednak oferujemy przynajmniej jedną opcję bezpłatnej wysyłki na terenie UE, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii i Norwegii. Opcje wysyłki dostępne dla Twojego zamówienia zostaną wyświetlone przy kasie. Po wysłaniu dywanu z magazynu, otrzymasz e-mail z numerem śledzenia i informacją o szacowanym czasie dostawy. Firma dostarczająca skontaktuje się z Tobą w celu ustalenia terminu dostawy.
.