Możliwość zwrotu towaru w ciągu 31 dni Wysyłka i zwrot gratis Ponad 88 000 unikatowych dywanów Od 1998: Twój Eksperta Tkany Ręcznie Orientalne Dywany

Jak możemy Ci pomóc?

search
Ogólne informacje o dywanach
Ogólne informacje o Nain Trading
Pytania dotyczące zamówienia i płatności
Transport, dostawa i zwrot
Bezpieczeństwo i ochrona danych

Transport, dostawa i zwrot

  • Ile wynoszą koszty wysyłki?

    W obrębie UE oferujemy bezpłatną dostawę i bezpłatną wysyłkę zwrotną. Powyżej określonej wartości zamówienia, darmowa wysyłka dotyczy również krajów spoza UE. Koszty wysyłki dla Twojego dywanu są automatycznie wyświetlane w koszyku po wprowadzeniu kraju.

  • Jak długo potrwa dostawa mojego dywanu?

    Dostawa na terenie UE i krajów położonych blisko UE trwa zazwyczaj od 1 do 4 dni roboczych. Poza UE może to trwać dłużej.

  • O czym należy pamiętać przy zwrocie towaru?

    Jeśli chcesz zwrócić nam dywan, skontaktuj się z nami osobiście, dzwoniąc pod numer +49 40 334 600 873 lub wysyłając wiadomość e-mail na adres [email protected]. Następnie wyślemy Ci znaczek do paczki lub zorganizujemy odbiór przesyłki z Twojej siedziby.

    . Alternatywnie można również tutaj Zarządzaj swoim zamówieniem i poproś o etykietę zwrotną w ciągu 31 dni.

  • Czy zwrot jest dla mnie bezpłatny?

    Wysyłka zwrotna zamówiona za pośrednictwem Nain Trading jest bezpłatna dla klientów w obrębie UE. Wszystkie informacje oraz etykietę zwrotną otrzymasz drogą mailową.
    . Informacje na temat kosztów wysyłki zwrotnej dla innych krajów poza UE można znaleźć tutaj.

  • Mój dywan został uszkodzony podczas dostawy, co teraz?

    Jeśli w rzadkim przypadku dywan zostanie uszkodzony podczas dostawy, prosimy o poinformowanie przewoźnika o ewentualnym uszkodzeniu bezpośrednio przy dostawie i udokumentowanie szkody. Następnie należy poinformować nas bezpośrednio telefonicznie: +49 40 334 600 873 lub mailowo na adres [email protected]. Następnie omówimy z Państwem dalsze postępowanie.

  • Nie mam już oryginalnego opakowania, jak powinienem zapakować dywan, aby go zwrócić?

    Proszę użyć równoważnego opakowania ochronnego, aby zabezpieczyć dywan podczas transportu.

    .
  • Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za zwrot?

    Zwrot towaru, powinien być szybki i bezproblemowy. Po odebraniu zwrotu, jego dotarcie do naszego magazynu zajmuje zazwyczaj 3 - 4 dni robocze. Po otrzymaniu zwrotów są one dezynfekowane, a następnie nasi wykwalifikowani pracownicy magazynu sprawdzają, czy dywan został zwrócony w takim stanie, w jakim go wysłaliśmy. Po zakończeniu zwrotu wyślemy potwierdzenie na Twój adres e-mail. Zwroty są zazwyczaj dokonywane na Twoje konto w ciągu 1 - 3 dni bankowych od otrzymania potwierdzenia, w zależności od sposobu zapłaty za zamówienie. W przypadku, gdy jako metodę płatności wybrali Państwo fakturę za pośrednictwem Klarna, zalecamy kontakt z Klarna i zgłoszenie zwrotu, aby nie musieli Państwo wydawać pieniędzy.

    .
  • Jak zostanie dostarczone moje zamówienie?

    W zależności od miejsca zamieszkania oraz wielkości i wagi paczki, firmy wysyłkowe używane do dostarczenia zamówienia mogą się różnić. Zawsze jednak oferujemy przynajmniej jedną opcję bezpłatnej wysyłki na terenie UE, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii i Norwegii. Opcje wysyłki dostępne dla Twojego zamówienia zostaną wyświetlone przy kasie. Po wysłaniu dywanu z magazynu, otrzymasz e-mail z numerem śledzenia i informacją o szacowanym czasie dostawy. Firma dostarczająca skontaktuje się z Tobą w celu ustalenia terminu dostawy.

    .

Nie znalazłeś właściwej odpowiedzi?