Po znalezieniu odpowiedniego dywanu w naszym sklepie internetowym, można go dodać bezpośrednio na stronie szczegółów produktu poprzez przycisk "Dodaj do koszyka" (umieść go w wirtualnym koszyku). Twój widok zmieni się teraz automatycznie na koszyk i pokaże Ci wybrany produkt. Możesz teraz poszukać więcej dywanów poprzez przycisk "Powrót do sklepu" lub przeprowadzić kolejny etap zamówienia poprzez "Kontynuuj zamówienie".
.
W kolejnym kroku podaj adres wysyłki i dane kontaktowe. Następnie proszę kliknąć na przycisk "Kontynuuj" i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w dalszym procesie zamówienia. Wszystkie szczegóły zamówienia otrzymają Państwo bezpośrednio drogą mailową po zrealizowaniu zamówienia.
W potwierdzeniu zamówienia, które otrzymasz e-mailem po pomyślnym zrealizowaniu zamówienia, możesz w każdej chwili przejrzeć wszystkie ważne szczegóły. Wyślemy Ci również numer śledzenia Twojego dywanu pocztą elektroniczną. Zapraszamy do zapytania nas o dalsze szczegóły drogą mailową lub telefoniczną, lub można je obejrzeć korzystając z numeru zamówienia tutaj.
Tak, istnieje możliwość anulowania zamówienia, o ile nie zaczęliśmy przygotowywać zamówienia do wysyłki.
Ponieważ zależy nam na szybkich dostawach, proces ten zwykle rozpoczyna się po zarejestrowaniu zamówienia. Dlatego nie możemy zagwarantować, że będziemy mogli anulować Twoje zamówienie, oczywiście zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby Ci pomóc.
Możesz dodawać i usuwać pozycje z koszyka, jeśli nie sfinalizowałeś jeszcze zamówienia w kasie. Jeśli chcesz anulować zamówienie, które zostało już złożone, skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem +49 40 334 600 873 lub pocztą elektroniczną na adres [email protected].
Następnie przyjmiemy Twoje zamówienie z powrotem.
Oferujemy różne opcje płatności, z których możesz swobodnie wybierać.
Za zamówienie możesz zapłacić następującymi metodami płatności:
Karta kredytowa, PayPal i przelew bankowy. Więcej informacji na temat poszczególnych metod płatności można znaleźć tutaj.
W naszym sklepie internetowym cały czas stosujemy najnowsze standardy bezpieczeństwa, dzięki czemu Twoje dane są u nas szczególnie bezpieczne. Do przesyłania danych stosujemy standard bezpieczeństwa SSL (Secure Socket Layer), który przez cały czas chroni Twoje dane osobowe przed dostępem nieuprawnionych osób trzecich. Procedura ta jest również stosowana przez największych dostawców usług finansowych. Dane kart kredytowych są chronione w Nain Trading za pomocą technologii 3D Secure.
Nasz wybór dywanów prezentujemy tylko na naszej stronie internetowej. Jeśli chciałbyś uzyskać bardziej szczegółową poradę, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta [email protected]
.Po zrealizowaniu zamówienia automatycznie otrzymasz potwierdzenie zamówienia ze wszystkimi informacjami potrzebnymi do wykonania przelewu.
.Z przyjemnością ręcznie zastosujemy kod rabatowy do Twojego zamówienia. Jeśli kod rabatowy był ważny, prosimy o przesłanie go wraz z numerem zamówienia do naszej obsługi klienta [email protected] .
Jak tylko nasz magazyn wyśle Twój towar, otrzymasz od nas potwierdzenie dostawy. Wkrótce potem faktura zostanie wysłana przez Klarna na adres e-mail podany w momencie zakupu. Jeśli masz aplikację Klarna, możesz zobaczyć swoje zamówienie bezpośrednio w aplikacji i pobrać fakturę.
.Wszystkie paragony i faktury zostaną wysłane z potwierdzeniem wysyłki. Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące faktury, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta [email protected]
Proszę podać numer zamówienia jako odniesienie. Numer zamówienia znajdziesz w potwierdzeniu zamówienia.
Proszę sprawdzić, czy kod kuponu jest ważny dla pozycji w koszyku i czy nie minęła data ważności. Czasami obniżone towary nie mogą być stosowane w połączeniu z kodem kuponu. W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.