Data ostatniej aktualizacji: 17 czerwca 2025
Regulamin zakupów online na stronie naintrading.pl z dostawą do Polska. Poniżej przedstawiamy nasze warunki handlowe, obowiązujące dla wszystkich usług świadczonych za pośrednictwem naintrading.pl.
Zależy nam na przejrzystości, bezpieczeństwie oraz uczciwych warunkach zakupów dla naszych klientów.
Niniejsze warunki mają zastosowanie do wszystkich zamówień składanych w naszym sklepie internetowym przez konsumentów i przedsiębiorców.
Konsumentem jest każda osoba fizyczna, która zawiera umowę w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Przedsiębiorcą jest osoba fizyczna lub prawna, która działa w ramach swojej działalności gospodarczej lub zawodowej.
Warunki te mają również zastosowanie do przyszłych stosunków handlowych z przedsiębiorcami bez konieczności ich ponownego uzgadniania. Sprzeczne lub uzupełniające warunki handlowe przedsiębiorcy nie mają zastosowania, chyba że zostaną przez nas wyraźnie zaakceptowane na piśmie.
Prezentacja produktów w naszym sklepie internetowym nie stanowi prawnie wiążącej oferty, lecz niewiążący katalog online.
Klikając przycisk zamówienia, klient składa wiążącą ofertę zakupu produktów znajdujących się w koszyku. Natychmiast po złożeniu zamówienia klient otrzymuje automatyczne potwierdzenie e-mailem. To potwierdzenie nie stanowi jeszcze przyjęcia oferty.
Umowa kupna zostaje zawarta dopiero wtedy, gdy potwierdzimy wysyłkę towaru lub rzeczywiście wyślemy towar – w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.
Nasze oferty są zawsze uzależnione od dostępności. Jeśli dany produkt jest niedostępny, zastrzegamy sobie prawo do nieprzyjęcia zamówienia. W takim przypadku klient zostanie niezwłocznie poinformowany, a dokonane płatności zostaną zwrócone.
Mimo staranności w prowadzeniu sklepu online mogą wystąpić błędy, np. w cenie, rozmiarze, materiale lub opisie produktu. W przypadku oczywistych lub technicznych błędów zastrzegamy sobie prawo do anulowania umowy. Klient zostanie poinformowany i otrzyma pełny zwrot zapłaconej kwoty.
Wszystkie ceny w sklepie internetowym zawierają polski podatek VAT, chyba że zaznaczono inaczej.
Koszty dostawy są wyświetlane oddzielnie w opisie produktu.
Dostępne metody płatności są wyraźnie wskazane podczas składania zamówienia.
Oferujemy zazwyczaj: przelew bankowy z góry, karta kredytowa, płatność przelewem/fakturą oraz płatności ratalne przez Klarna i PayPal. Zastrzegamy sobie prawo do ukrycia niektórych metod płatności dla konkretnych zamówień.
Dostawa nastąpi na adres podany przez klienta podczas składania zamówienia, chyba że ustalono inaczej.
Jeśli przesyłka nie może zostać dostarczona i wraca do sprzedawcy, klient pokryje koszty zwrotu. Nie dotyczy to sytuacji, w których klient nie ponosi winy — np. z powodu braku powiadomienia lub tymczasowej niemożności przyjęcia przesyłki.
W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy koszty zwrotu są regulowane zgodnie z polityką zwrotów.
Jeśli klient działa jako przedsiębiorca, ryzyko przypadkowej utraty lub uszkodzenia przechodzi na klienta z momentem przekazania towaru przewoźnikowi.
Jeśli klient jest konsumentem, ryzyko z reguły przechodzi przy dostarczeniu towaru klientowi lub upoważnionej osobie. Jeśli jednak klient sam wyznaczył przewoźnika, a sprzedawca go nie wskazał, ryzyko przechodzi przy przekazaniu towaru przewoźnikowi — także dla konsumentów.
Masz prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie czternastu dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po czternastu dniach od dnia, w którym Ty lub wskazana przez Ciebie osoba trzecia, niebędąca przewoźnikiem, weszła w fizyczne posiadanie ostatniego z towarów.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas (Nain Trading GmbH, Brook 7, 20457 Hamburg, Niemcy, [email protected], Telefon: +49 40 334 600 873) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub e-mailem). Możesz skorzystać z załączonego wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy wysłać informację dotyczącą wykonania przysługującego Ci prawa odstąpienia przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Skutki odstąpienia od umowyW przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostawy innego niż najtańszy oferowany przez nas sposób dostawy), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż czternaście dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Twojej decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu tych samych metod płatności, które zostały przez Ciebie użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie uzgodniono inaczej; w każdym przypadku nie poniesiesz żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia nam dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Prosimy o odesłanie lub przekazanie towaru niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż czternaście dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślesz towar przed upływem terminu czternastu dni. Pokrywamy koszty zwrotu towaru, jeśli użyją Państwo etykiety zwrotnej udostępnionej przez nas. W przypadku nieużycia etykiety zwrotnej Nain Trading GmbH, koszty przesyłki zwrotnej ponosi klient. Koszty te nie podlegają zwrotowi.
Warunkiem pełnego zwrotu środków jest zwrot towaru w stanie oryginalnym, nienaruszonym, nieużywanym, niezniszczonym i dobrze zapakowanym. Za zmniejszenie wartości towaru wynikające z niewłaściwego obchodzenia się z nim możesz zostać obciążony. Szczegóły znajdują się w sekcji „Warunki zwrotów i zwrotów pieniędzy”.
(Wypełnij i odeślij ten formularz tylko, jeśli chcesz odstąpić od umowy.)
– Do: Nain Trading GmbH, Brook 7, 20457 Hamburg, [email protected], Niemcy
– Niniejszym informuję o moim/naszym (*) odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy (*)/o świadczenie następującej usługi (*)
– Data zamówienia (*)/data odbioru (*)
– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
– Adres konsumenta(-ów)
– Podpis konsumenta(-ów) (tylko w przypadku formularza w wersji papierowej)
– Data
(*) Niepotrzebne skreślić.
Do wszystkich dywanów zakupionych w Nain Trading oferujemy dobrowolne prawo zwrotu, które przysługuje oprócz ustawowego prawa do odstąpienia od umowy. Okres na skorzystanie z dobrowolnego prawa zwrotu rozpoczyna się po zakończeniu ustawowego okresu odstąpienia i kończy 31 dni po otrzymaniu towaru. Do zachowania terminu wystarczy nadanie przesyłki w odpowiednim czasie.
Aby skorzystać z dobrowolnego prawa zwrotu, towar musi zostać zwrócony w stanie oryginalnym, nienaruszonym, nieuszkodzonym i w oryginalnym lub równoważnym opakowaniu. Jeśli chcesz skorzystać z naszej usługi zwrotu, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta za pośrednictwem e-maila ([email protected]) lub telefonicznie. Otrzymasz wtedy instrukcje dotyczące zwrotu i etykietę zwrotną drogą mailową. Jeśli nie masz możliwości jej wydrukowania, możemy wysłać Ci dokumenty pocztą.
Uwaga: Opcja zwrotu w ciągu 31 dni nie dotyczy produktów wykonanych na zamówienie ani zakupionych kart podarunkowych.
Zwrot za pośrednictwem naszego serwisu zwrotów jest bezpłatny. Nie przyjmujemy paczek wysyłanych na koszt odbiorcy. Jeśli odeślesz towar samodzielnie (np. pocztą), nie zwrócimy kosztów wysyłki.
Zwroty należy wysyłać na adres:
Nain Trading GmbH
Brook 7
20457 Hamburg
Niemcy
Zwrot środków zostanie dokonany zawsze przy użyciu tej samej metody płatności, której użyto podczas zakupu – na przykład na kartę kredytową lub konto bankowe.
Dobrowolna polityka zwrotów nie wpływa na ustawowe prawo do odstąpienia od umowy, które pozostaje ważne i niezależne. Do momentu wygaśnięcia ustawowego prawa odstąpienia obowiązują wyłącznie przepisy ustawowe. Dobrowolne prawo zwrotu również nie ogranicza ustawowych praw do reklamacji, które pozostają w pełni ważne.
Proszę zapoznać się z sekcją „Warunki zwrotów i zwrotów pieniędzy” poniżej, aby uzyskać informacje na temat obowiązujących zasad.
Żadne z postanowień dotyczących zwrotów nie ogranicza ani nie wyłącza ustawowego prawa odstąpienia od umowy, opisanego powyżej.
Aby otrzymać pełny zwrot pieniędzy, towar musi zostać zwrócony w oryginalnym stanie. Zwroty muszą być czyste, nieużywane i nieuszkodzone. Klient jest odpowiedzialny za odpowiednie zapakowanie towaru – najlepiej w oryginalnym opakowaniu lub w równie bezpiecznym i odpowiednim opakowaniu.
Klient jest zobowiązany do starannego zapakowania towaru przed odesłaniem, aby zapobiec uszkodzeniom podczas transportu.
Jeśli produkt zostanie odesłany w stanie nieodpowiadającym wymaganym warunkom, zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu. W takim przypadku produkt zostanie odesłany z powrotem do klienta, który pokrywa koszty wysyłki.
Zwrot środków nastąpi przy użyciu tej samej metody płatności, jaka została użyta przy składaniu zamówienia.
W przypadku użycia bonu podarunkowego, odpowiednia kwota zostanie ponownie dodana do salda bonu.
Odstępstwa od powyższych zasad wymagają wyraźnej zgody klienta i firmy Nain Trading GmbH.
Jesteśmy prawnie zobowiązani do dostarczenia towarów zgodnych z opisem oraz przepisami o ochronie konsumentów obowiązującymi w Polsce.
Rękojmia obejmuje towary wadliwe w rozumieniu przepisów prawa. Nie obejmuje szkód powstałych w wyniku niewłaściwego użytkowania (np. wypadki, zaniedbania, brak stosowania się do instrukcji pielęgnacji) ani normalnego zużycia.
Nain Trading GmbH zastrzega sobie prawo do odrzucenia roszczenia, jeśli po kontroli uzna, że produkt nie jest wadliwy zgodnie z prawem. W takim przypadku towar zostanie odesłany do klienta na jego koszt.
Roszczenia należy zgłaszać niezwłocznie po wykryciu wady, jednak nie później niż w ciągu dwóch lat od daty otrzymania towaru.
Aby zgłosić reklamację, prosimy o kontakt z obsługą klienta i przesłanie opisu oraz zdjęć wady. Jeśli wymagane będzie sprawdzenie produktu, należy użyć etykiety zwrotnej dostarczonej przez Nain Trading GmbH. W przeciwnym razie koszty wysyłki będą obciążały klienta.
Uwaga: Niewielkie różnice charakterystyczne dla produktów ręcznie wykonanych nie są traktowane jako wada. Ślady normalnego użytkowania, poprzedni właściciele lub właściwości wskazane w opisie nie są uważane za wady w przypadku dywanów vintage, półantycznych lub antycznych.
O ile nie określono inaczej, my, Nain Trading GmbH, udzielamy 5-letniej gwarancji od daty zawarcia umowy (data faktury) na nasze ręcznie tkane dywany.
Zakres obowiązywania:
Gwarancja obejmuje wszystkie nowe ręcznie tkane dywany. Wyłączone są: wszystkie dywany tkane oraz wszystkie dywany wiązane maszynowo typu „Loom”. Tego rodzaju dywany są rozpoznawalne po nazwie zawierającej słowo „Loom”. Gwarancja dotyczy trwałości węzłów, frędzli oraz runa przy normalnym użytkowaniu domowym. Ewentualne uszkodzenia spowodowane niewłaściwym użytkowaniem (np. plamy, chemikalia, zwierzęta domowe) nie są objęte gwarancją. Prawa wynikające z ustawowej rękojmi pozostają nienaruszone i obowiązują niezależnie od niniejszej gwarancji.
Skorzystanie z gwarancji:
W przypadku zgłoszenia gwarancyjnego prosimy o kontakt telefoniczny, mailowy lub listowny: Nain Trading GmbH, Brook 7, 20457 Hamburg, Niemcy, [email protected], Telefon: +49 40 334 600 873. Do realizacji gwarancji potrzebujemy faktury zakupu dywanu. Nasz zespół obsługi klienta z przyjemnością ustali z Państwem dalsze kroki.
Świadczenie gwarancyjne:
W zależności od oceny naszych ekspertów, Państwa dywan zostanie bezpłatnie naprawiony lub wymieniony na równoważny egzemplarz – w porozumieniu z Państwem.
Dla klientów biznesowych spoza Niemiec, posiadających ważny numer NIP UE, oferujemy ceny netto zgodnie z zasadami uproszczonego odliczenia VAT. Podatek VAT zostanie automatycznie odjęty podczas składania zamówienia po wprowadzeniu ważnego numeru VAT UE.
Jesteśmy odpowiedzialni za uszkodzenia powstałe podczas transportu do momentu dostarczenia towaru do Ciebie lub upoważnionego odbiorcy.
Po dostawie odpowiadasz za zwroty lub dalsze wysyłki.
Widoczne uszkodzenia należy zgłosić natychmiast przewoźnikowi (np. UPS, FedEx, DPD, DHL) i potwierdzić na piśmie.
Ukryte uszkodzenia wykryte później należy zgłosić przewoźnikowi w ciągu 7 dni.
Prosimy również o poinformowanie nas, abyśmy mogli pomóc w rozpatrzeniu reklamacji.
Gwarantujemy autentyczność splotu we wszystkich dywanach ręcznie wiązanych. Dla zamówień o wartości powyżej 973zł wystawiamy cyfrowy certyfikat autentyczności, który zostanie przesłany e-mailem po wysyłce. Dla dywanów o niższej wartości certyfikat jest dostępny na życzenie.
Towar pozostaje naszą własnością do momentu dokonania pełnej płatności.
Komisja Europejska udostępnia platformę internetowego rozwiązywania sporów (ODR), która znajduje się pod adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Nie jesteśmy zobowiązani ani gotowi do udziału w postępowaniu przed sądem polubownym ds. konsumentów.
Jeśli jakiekolwiek postanowienie niniejszych Warunków lub ich część zostanie uznane za nieważne, nie wpływa to na skuteczność pozostałych postanowień.
Skladanie zamówienia na naintrading.pl lub kontakt e‑mailowy i komunikacja drogą elektroniczną oznacza zgodę na otrzymywanie dokumentów transakcyjnych, powiadomień i innych komunikatów w formie elektronicznej, zgodnie z prawem. Niniejsze Warunki są zawsze dostępne na naintrading.pl.
Jeśli działasz jako przedsiębiorca, obowiązuje prawo niemieckie z wyłączeniem
Konwencji ONZ o umowach międzynarodowej sprzedaży towarów (CISG).
Jeśli jesteś kupcem w
rozumieniu niemieckiego kodeksu handlowego, osobą prawną prawa publicznego lub specjalnym
funduszem prawa publicznego, właściwym miejscem jurysdykcji dla wszelkich sporów wynikających ze
stosunków umownych między nami a Tobą jest nasza siedziba w Niemczech.