Możliwość zwrotu towaru w ciągu 31 dni Wysyłka i zwrot gratis
Nain Trading

Jak możemy Ci pomóc?

search
Ogólne informacje o dywanach
Ogólne informacje o Nain Trading
Pytania dotyczące zamówienia i płatności
Transport, dostawa i zwrot
Bezpieczeństwo i ochrona danych
Skontaktuj się z nami

FAQ

  • Na co muszę zwrócić uwagę przy nowej wykładzinie po dostawie?

    Nasze dywaniki wysyłane są zwinięte lub złożone i mogą być używane natychmiast po dotarciu przesyłki. Wszelkie zagniecenia na dywanach z czasem znikną. W pierwszym okresie użytkowania wykładziny mogą sporadycznie nieco bardziej się puszyć. Wynika to z nadmiaru wełny, która wychodzi w trakcie użytkowania i jest absolutnie normalne i nie stanowi powodu do niepokoju. W większości przypadków jednak ustaje to po wielokrotnym odkurzaniu. Jeśli kupiłeś cieńszy dywan, to zaleca się użycie antypoślizgowej podkładki pod dywan, aby zapobiec jego ślizganiu się.

    .
  • Czy macie Państwo salon lub sklep, w którym mogę obejrzeć dywany przed zakupem?

    Jesteśmy sklepem internetowym i cały nasz wybór dywanów jest przedstawiony online. Wszystkie produkty reprodukujemy jak najwierniej, aby jak najlepiej pokazać Państwu kolory i jakość. W wyjątkowych przypadkach ekskluzywne dywany można obejrzeć na miejscu w naszym salonie w Hamburgu po wcześniejszym umówieniu się. Prosimy o umówienie się na spotkanie z naszym działem obsługi klienta z co najmniej 48-godzinnym wyprzedzeniem.
    . Na spotkania można umawiać się codziennie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres [email protected] lub telefonicznie pod numerem +49 40 334 600 873
    . Jeśli spodoba Ci się dywan, możesz go bezpośrednio zabrać ze sobą.

    .
  • Jak przebiega proces składania zamówień w Nain Trading?

    Po znalezieniu odpowiedniego dywanu w naszym sklepie internetowym, można go dodać bezpośrednio na stronie szczegółów produktu poprzez przycisk "Dodaj do koszyka" (umieść go w wirtualnym koszyku). Twój widok zmieni się teraz automatycznie na koszyk i pokaże Ci wybrany produkt. Możesz teraz poszukać więcej dywanów poprzez przycisk "Powrót do sklepu" lub przeprowadzić kolejny etap zamówienia poprzez "Kontynuuj zamówienie".
    . W kolejnym kroku podaj adres wysyłki i dane kontaktowe. Następnie proszę kliknąć na przycisk "Kontynuuj" i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w dalszym procesie zamówienia. Wszystkie szczegóły zamówienia otrzymają Państwo bezpośrednio drogą mailową po zrealizowaniu zamówienia.

    .
  • Czy mogę anulować lub zmienić zamówienie?

    Tak, istnieje możliwość anulowania zamówienia, o ile nie zaczęliśmy przygotowywać zamówienia do wysyłki.
    Ponieważ zależy nam na szybkich dostawach, proces ten zwykle rozpoczyna się po zarejestrowaniu zamówienia. Dlatego nie możemy zagwarantować, że będziemy mogli anulować Twoje zamówienie, oczywiście zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby Ci pomóc.
    Możesz dodawać i usuwać pozycje z koszyka, jeśli nie sfinalizowałeś jeszcze zamówienia w kasie. Jeśli chcesz anulować zamówienie, które zostało już złożone, skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem +49 40 334 600 873 lub pocztą elektroniczną na adres [email protected].
    Następnie przyjmiemy Twoje zamówienie z powrotem.

  • Jakie metody płatności akceptuje Nain Trading?

    Oferujemy różne opcje płatności, z których możesz swobodnie wybierać.
    Za zamówienie możesz zapłacić następującymi metodami płatności: Karta kredytowa, PayPal i przelew bankowy. Więcej informacji na temat poszczególnych metod płatności można znaleźć tutaj.

  • Ile wynoszą koszty wysyłki?

    W obrębie UE oferujemy bezpłatną dostawę i bezpłatną wysyłkę zwrotną. Powyżej określonej wartości zamówienia, darmowa wysyłka dotyczy również krajów spoza UE. Koszty wysyłki dla Twojego dywanu są automatycznie wyświetlane w koszyku po wprowadzeniu kraju.

  • Jak długo potrwa dostawa mojego dywanu?

    Dostawa na terenie UE i krajów położonych blisko UE trwa zazwyczaj od 1 do 4 dni roboczych. Poza UE może to trwać dłużej.

  • Czy zwrot jest dla mnie bezpłatny?

    Wysyłka zwrotna zamówiona za pośrednictwem Nain Trading jest bezpłatna dla klientów w obrębie UE. Wszystkie informacje oraz etykietę zwrotną otrzymasz drogą mailową.
    . Informacje na temat kosztów wysyłki zwrotnej dla innych krajów poza UE można znaleźć tutaj.

Nie znalazłeś właściwej odpowiedzi?

Nain Trading używa plików cookie, aby zapewnić niezawodne i bezpieczne działanie naszych witryn oraz wyświetlać odpowiednie treści i spersonalizowane oferty.
Jeśli klikniesz „OK”, możemy udostępniać dane zebrane za pomocą plików cookie stronom trzecim (naszym partnerom marketingowym). Jeśli nie chcesz zgadzać się, ograniczamy się do niezbędnych plików cookie. Więcej szczegółów i wszystkie opcje można znaleźć w "Ustawienia". Możesz je dostosować później w dowolnym momencie. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz naszą Polityka prywatności.