Możliwość zwrotu towaru w ciągu 31 dni Wysyłka i zwrot gratis
Nain Trading
O nas
Obszar pomocy
Usługi
Drobny druk

Ogólne warunki handlowe

Deklaracja Stosowania

Poniższe warunki mają zastosowanie do wszystkich zamówień składanych przez konsumentów i przedsiębiorców za pośrednictwem naszego sklepu internetowego.

Konsument to każda osoba fizyczna, która zawiera transakcję prawną w celach, które w przeważającej mierze nie są ani komercyjne, ani samozatrudnione. Przedsiębiorca to osoba fizyczna lub prawna albo spółka osobowa posiadająca zdolność prawną, która dokonując czynności prawnej działa w ramach wykonywania swojej działalności gospodarczej lub samodzielnej działalności zawodowej.

Niniejsze warunki mają również zastosowanie do przyszłych relacji biznesowych z przedsiębiorcami, bez konieczności ponownego odwoływania się do nich. Jeśli przedsiębiorca stosuje sprzeczne lub uzupełniające ogólne warunki handlowe, ich ważność zostaje niniejszym zakwestionowana; stają się częścią umowy tylko wtedy, gdy wyraźnie się na to zgodziliśmy.

Nasza umowa

Umowa kupna zostaje zawarta z Nain Trading GmbH.

Prezentacja produktów w sklepie internetowym nie stanowi prawnie wiążącej oferty, ale niewiążący katalog online. Umowa zostaje zawarta w momencie zaakceptowania oferty na towary znajdujące się w koszyku poprzez kliknięcie zamówienia przycisk. Zaraz po wysłaniu zamówienia otrzymasz kolejne potwierdzenie e-mailem. Wraz z tym potwierdzeniem e-mailem umowa kupna została zawarta. Językiem umowy jest język niemiecki. Jeśli wybierzesz inny język, zostaniesz usunięty ze sklepu i przekierowany na stronę dla danego kraju.

Ceny

Wszystkie ceny zawierają obowiązujący podatek VAT. W przypadku dostaw do krajów spoza UE nie ma opłat, podatków ani innych opłat. Ewentualne opłaty za wysyłkę są wskazane przed zawarciem umowy. Nasze ceny mogą się różnić ze względu na wahania kursów walut lub zmiany na światowym rynku dywanów

Warunki dostawy

We współpracy z naszymi partnerami wysyłkowymi UPS, FedEx, DPD dostarczamy dywany na cały świat.

Zamówienia złożone do godziny 14:00 dnia roboczego zostaną dostarczone tego samego dnia. Czas dostawy wynosi około 1-4 dni. Przesyłki będą dostarczane w dni robocze w godzinach między 9:00 a 15:00.

Aby wyświetlić warunki dostawy dla swojego kraju, wybierz kraj z tej listy:

73zł jeśli kwota zamówienia nie przekracza 243zł
Bez kosztów wysyłki w przypadku zamówień o wartości powyżej 243zł

Anulowanie zamówienia (Inside : Wnętrze Polska)

Instrukcja dotycząca ustawowego prawa do anulowania.

Prawo do anulowania

Masz prawo do anulowania zamówienia bez podania przyczyny w ciągu 14 dni.

Okres anulowania rozpoczyna się 14 dni od dnia, w którym Ty lub osoba trzecia wskazana przez Ciebie, inna niż przewoźnik, otrzyma zakupiony towar lub ostatni towar, partię lub sztukę, w przypadku gdy zamówienie dotyczy towarów wielu partii lub części dostarczonych osobno

Musisz poinformować nas (Nain Trading GmbH, Brook 7, 20457 Hamburg, [email protected], telefon: +49 40 334 600 873) o swojej decyzji o anulowaniu zamówienia (na przykład za pomocą poczty, faksu lub poczty elektronicznej). Możesz także skorzystać z naszego standardowego formularza.

Aby dotrzymać terminu anulowania, wystarczy, że prześlesz swoją wiadomość dotyczącą wykorzystania prawa do anulowania przed upływem okresu anulowania.

Skutki anulowania

Jeśli anulujesz zamówienie, zwrócimy Ci wszystkie opłaty, które od Ciebie otrzymaliśmy. Oprócz zwrotu płatności za zakupione produkty, zwrócimy również koszty najtańszej oferowanej przez nas dostawy. Zwrot nastąpi bez większych opóźnień, jednak nie później niż po 14 dniach od momentu, w którym otrzymaliśmy Twoją prośbę o anulowanie zamówienia. W przypadku takiego zwrotu użyjemy tych samych środków płatności, które zostały użyte w początkowej transakcji, chyba że wyraźnie uzgodniono inaczej. W żadnym wypadku nie poniosą Państwo opłat w wyniku takiego zwrotu. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia dowodu odesłania towaru, w zależności od tego, które z wyżej wymienionych nastąpi najwcześniej.

Pamiętaj, że musisz odesłać towar bez zbędnej zwłoki i nie później niż w przeciągu 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o anulowaniu zamówienia. Aby dotrzymać terminu, wystarczy wysłać towar przed upływem terminu 14 dni. Zwrot towaru jest bezpłatny, ponieważ ponosimy koszty wysyłki. Będziesz musiał jedynie zapłacić odszkodowanie za jakiekolwiek pogorszenie jakości towarów, jeśli wartość towarów zmniejszy się z powodu obchodzenia się z towarami (z wyjątkiem sytuacji, gdy konieczne było ustalenie charakteru, cech i funkcjonowania towarów)

Standardowy formularz anulowania

(Jeśli chcesz anulować zamówienie, skorzystaj z tego formularza i odeślij produkty.)

– Do Nain Trading GmbH, Brook 7, 20457 Hamburg, [email protected]

– Niniejszym informuję, że proszę o anulowanie zamówienia na następujące produkty

– Zamówione dnia (*)/Odebrane dnia (*)

– Twoje imię

– Twój adres

– Twój podpis (konieczne tylko w przypadku drukowania na papierze)

– Data

(*) Skreślić niwłaściwe!.

31 dniowe prawo do zwrotu

Bez uszczerbku dla Twoich praw ustawowych, Nain Trading zapewnia następujące dobrowolne gwarancje zwrotów dla wszystkich zakupionych dywanów: Termin gwarancji dobrowolnych zwrotów rozpoczyna się wraz z upływem ustawowego prawa do odstąpienia od umowy i kończy się w terminie 31 dni po otrzymaniu produktu. Punktualny zwrot jest wystarczający, aby dotrzymać terminu. Należy pamiętać, że produkt (y) musi być kompletny oraz w stanie nieużywanym i nieuszkodzonym. Odbieramy produkty tylko w oryginalnym opakowaniu lub do niego podobnym. Jeśli chcesz skorzystać z naszej usługi zwrotu, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej ([email protected]) lub telefonu. Otrzymasz wtedy informację zwrotną i etykietę zwrotną pocztą. Jeśli nie możesz wydrukować informacji zwrotnych, możemy wysłać je na wskazany adres email. Gwarancja dobrowolnych zwrotów nie istnieje dla kuponów upominkowych

Zwroty do Polska z naszym serwisem zwrotnym są za darmo. Nie przyjmujemy zwrotów bez przedpłaty. Jeśli zwrócisz produkt samodzielnie, na przykład w urzędzie pocztowym, również nie pokryjemy opłaty.

Zwrot do: Nain Trading GmbH Brook 7 20457 Hamburg Germany

W przypadku zwrotów użyjemy tych samych form płatności, które zostały użyte w początkowej transakcji.

Niniejsza gwarancja zwrotu nie ma wpływu na Twoje prawa ustawowe, a zatem nie wpływa na Twoje prawo do anulowania, jak opisano powyżej

Aby wyświetlić przepisy dotyczące zwrotu dla Twojego kraju, wybierz swój kraj z tej listy:

Gwarancja

Jeśli nie zostanie to inaczej zaznaczone, my, Nain Trading GmbH, udzielamy 5 letniej gwarancji od zawarcia umowy (daty wystawienia faktury) na nasze ręcznie tkane dywany.

Ważność:
Gwarancja obejmuje wszystkie nowe, ręcznie tkane dywany. Wyłączone są: wszystkie wyplatane dywany i wszystkie dywany tkane na krośnie. Dywan ten jest rozpoznawalny dzięki opisowi „Krosno” w nazwie. Nasza gwarancja obejmuje trwałość węzłów, frędzli i powierzchni podczas normalnego użytkowania w domu. Nie możemy pokryć żadnych szkód spowodowanych niewłaściwym lub nadmiernym użyciem (np. plamy, chemikalia, zwierzęta domowe). Ustawowe prawa gwarancyjne pozostają nienaruszone i nadal obowiązują

Reklamacje:
W przypadku reklamacji gwarancyjnej prosimy o kontakt telefoniczny, e-mail lub pocztą na adres: Nain Trading GmbH, Brook 7, 20457 Hamburg, [email protected], Telefon: „.TELEFON.”. Do obsługi gwarancji potrzebujemy od Ciebie faktury wystawionej na dywan. Nasz zespół serwisowy chętnie omówi z Tobą kolejne kroki.

Serwis gwarancyjny:
Według uznania naszych ekspertów bezpłatnie naprawimy Twój dywan lub zastąpimy go odpowiednim dywanem w porozumieniu z Tobą.

Zasady płatności

Nain Trading korzysta z SSL (Secure Socket Layer). Dlatego Twoje dane są zabezpieczone przed osobami trzecimi. Nawet banki korzystają z tego systemu, dzięki czemu możesz mieć pewność, że Twoje dane są bezpieczne.

Nain Trading oferuje następujące sposoby płatności

- PayPal

Możesz łatwo zapłacić za pomocą systemu płatności online PayPal. Zwróć uwagę na to, że musisz być zarejestrowany, aby skorzystać z tego systemu. Podczas procesu otrzymasz więcej informacji

- Karta kredytowa

- Pre-Payment / Bank transfer

- Płatność przy odbiorze

Firmy wewnątrz Unii Europejskiej

Klientom komercyjnym dostarczamy ważny numer identyfikacyjny podatku VAT w UE po cenach netto, zgodnie z zasadami uproszczonego odliczenia podatkowego. Podatek od sprzedaży jest automatycznie potrącany w procesie zamówienia, jeśli podczas finalizowania zamówienia wprowadzisz swój numer identyfikacyjny podatku VAT

Stacja pakowania

Nie dostarczamy do paczkomatów.

Uszkodzenie podczas transportu

Widoczne uszkodzenia produktu muszą być natychmiast zgłaszane do UPS / FedEx / DPD / DHL. Niewidoczne uszkodzenia należy zgłaszać do UPS / FedEx / DPD / DHL natychmiast po ich wykryciu.

Certyfikat Autentyczności

Gwarantujemy, że dostarczony dywan jest ręcznie tkany. Na każdy dywan o wartości ponad 973zł wydajemy certyfikat autentyczności. Na dywany warte mniej niż 973zł certyfikat autentyczności można wydać na żądanie.

Zastrzeżenie własności

Towary pozostają naszą własnością, dopóki nie zostaną w pełni opłacone.

Internetowy system rozstrzygania sporów

Rozstrzyganie sporów online według art. 14 I ODR-VO: Komisja Europejska zapewnia platformę do rozstrzygania sporów on-line, którą można znaleźć klikając w ten link http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Postanowienia końcowe

Jeśli jesteś przedsiębiorcą, obowiązuje prawo niemieckie z wyłączeniem Konwencji ONZ o umowach międzynarodowej sprzedaży towarów.

Jeśli jesteś kupcem w rozumieniu niemieckiego kodeksu handlowego, osobą prawną prawa publicznego lub specjalnym funduszem prawa publicznego, wyłącznym miejscem jurysdykcji dla wszystkich sporów wynikających ze stosunków umownych między nami a Tobą jest nasza siedziba.

.

Nain Trading używa plików cookie, aby zapewnić niezawodne i bezpieczne działanie naszych witryn oraz wyświetlać odpowiednie treści i spersonalizowane oferty.
Jeśli klikniesz „OK”, możemy udostępniać dane zebrane za pomocą plików cookie stronom trzecim (naszym partnerom marketingowym). Jeśli nie chcesz zgadzać się, ograniczamy się do niezbędnych plików cookie. Więcej szczegółów i wszystkie opcje można znaleźć w "Ustawienia". Możesz je dostosować później w dowolnym momencie. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz naszą Polityka prywatności.